Została wybrana firma, która w nadchodzącym sezonie rowerowym będzie się zajmowała zarządzaniem i eksploatacją systemu Tarnowskiego Roweru Miejskiego. Główny obowiązek firmy polega na właściwym rozmieszczaniu miejskich jednośladów w stacjach dokujących. Oprócz tego ma dbać o stan techniczny rowerów oraz innych elementów wchodzących w skład systemu. W zakresie zadań jest także utrzymywanie w całym okresie objętym umową Biura Obsługi Klienta. Koszt świadczenia wszystkich usług to niespełna 660 tysięcy złotych brutto. W ubiegłym sezonie Tarnowski Rower Miejski został rozbudowany o kolejne dwie stacje dokujące: Piaskowa – Park i Konarskiego – Sąd. Dokupiono też kolejne jednoślady. To oznacza, że od 1 marca działający w naszym mieście system będzie miał 18 stacji i 190 rowerów – w tym 10 dziecięcych i 10 wyposażonych w foteliki.